بهترین جراح بینی لاهیجان

جراحی بینی یکی از انواع جراحی زیبایی است که به دلیل تاثیر بسزایی که در زیبایی چهره دارد سالانه افراد زیادی برای انجام آن اقدام می نمایند. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که بینی تان ایراد داشته و مایل به جراحی هستید و برای این کار به دنبال بهترین جراح بینی لاهیجان هستید؛  بهتر است ادامه مقاله دکتر ربانه رجبی نژاد را بخوانید زیرا شامل نکاتی است که رعایت آن ها موجب دستیابی شما به بهترین نتیجه از این جراحی زیبایی می شود.

 

بهترین جراح بینی لاهیجان

 

بهترین جراح بینی

بهترین جراح بینی لاهیجان شخصی است که جراحی را با استفاده از روش های مناسب و علم و تجربه بالایی انجام می دهد و برای بیمار رضایت بخش ترین نتیجه را بدون آسیب به عملکرد بینی بعد از طی این پروسه زیبایی به ارمغان می آورد. با توجه به آناتومی صورت در عمل زیبایی بینی ، اندازه و فرم بینی را تغییر می دهد. این تغییرات شامل تغییر زاویه میان بینی و لب ، باریک شدن نوک بینی ، کوچک شدن سایز بینی و غیره می باشد. یک جراح بینی خوب با به کار گیری تجربه بالا و خلاقیت خود حین عمل ، تمام انواع بینی ها را با هر فرمی طبق استاندارد به خوبی پیاده سازی می نماید.

عدم انتخاب بهترین جراح بینی لاهیجان چه عوارضی را در پی خواهد داشت؟

از جمله عوارض و اختلالات عدم انتخاب صحیح دکتر بینی ، موارد زیر است :

  • ایجاد مشکلات عملکردی و تنفسی در بینی
  • از دست دادن حس بویایی
  • توقف تنفس در حین خواب که به عبارتی به آن آپنه خواب می گویند.
  • سردردهای مکرر
  • آسیب به غضروف و بافت های بینی
  • قرینه نبودن سوراخ های بینی
  • سربالایی بیش از اندازه نوک بینی
  • کوچکی بیش از اندازه حفره های بینی

انواع بینی از نظر بهترین جراح بینی لاهیجان

بینی ها به دو دسته ذیل تقسیم می گردند:

  1. بینی استخوانی که بهترین نوع بینی برای جراحی بوده و اگر توسط یک پزشک خوب جراحی شود با نتایج بسیار درخشانی همراه خواهند بود. ساختمان این نوع بینی متشکل از استخوان ها و غضروف های بسیار محکم بوده و پوست آن نازک می باشد.
  2. بینی گوشتی که از بافت های چربی زیر پوستی زیاد، استخوان های ضعیف و همچنین پوستی ضخیم تشکیل شده است.

جلسات مشاوره چه تاثیری بر رینوپلاستی افراد خواهد داشت؟

از جمله مواردی که با ان می توانید میزان مهارت و تجربه پزشک را به طور کلی بررسی کنید ، شرکت در جلسات به صورت حضوری می باشد. در واقع طی این جلسات از لحاظ ارزیابی میزان احساس راحتی در بر قراری یک ارتباط مبتنی بر اعتماد به پزشک خواهد بود. در نتیجه در صورت کسب احساس آرامش زیبا جو ، از جانب جراح بینی می تواند تمامی انتظارات و خواسته های خود را بیان کند و یک پروسه جراحی زیبایی فوق العاده را با دست یابی به نتیجه ای خارق العاده نیز تجربه کند.

بهترین نتیجه جراحی بینی

برای اینکه از نتیجه جراحی دماغ خود رضایت داشته باشید باید موارد ذیل را رعایت کنید:

  • انتخاب بهترین جراح بینی لاهیجان یا شهر مورد سکونت خود
  • رعایت اقدامات قبل از عمل بینی
  • رعایت مراقبت های بعد از عمل
  • داشتن توقعات واقع بینانه از جراحی ؛ به طور مثال اگر بینی تان گوشتی است از جراح خود توقع بینی فانتزی نداشته باشید زیرا امکان آن وجود ندارد.
  • انتخاب بهترین فرم بینی : بهتر است انتظارات خود را با جراح بینی تان در میان گذاشته و در نهایت انتخاب بهترین فرم بینی را به ایشان بسپارید. زیرا جراح بینی قدرت تصور بالایی دارد، به اصول ریاضی و زیبایی شناسی اشراف داشته و بهتر از هرکسی می داند که کدام فرم بینی برای شما مناسب است.

فیلم جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی لاهیجان دکتر رجبی نژاد

 

تفاوت بینی گوشتی و استخوانی از نظر بهترین جراح بینی لاهیجان

همانطور که قبلاً گفته شد جراحان زیبایی با توجه به نوع بافت و غضروف، بینی را به دو نوع بینی گوشتی و استخوانی تقسیم می کنند. تفاوت این دو نوع در بافت و غضروف آن ها است. غضروف در بینی های استخوانی مقاوم تر و در بینی های گوشتی ضعیف تر است. بینی های استخوانی اغلب در پل های خود خمیدگی و قوز بیشتری دارند. مهمترین وظیفه جراحان در تغییر شکل استخوانی بینی برداشتن قوز است. یک جراح متبحر ساختار بینی را به بهترین شکل ممکن تبدیل می کند تا چهره از زیبایی بیشتری برخوردار شود. رشد بیش از حد غضروف بینی می تواند به دلیل وراثت یا شکستگی استخوان ناشی از تصادفات باشد. در واقع رشد منسجم غضروف بینی علت تشکیل بینی استخوانی است.

طبق گفته دکتر ربانه رجبی نژاد بهترین بهترین جراح بینی لاهیجان گاهی اوقات شکل بینی به دنبال آسیب دیدگی آن در دوران کودکی تغییر زیادی نمی کند، اما این مشکل بعدها خود را نشان داده و فرم بینی بعد از رشد کودک تغییر می نماید. باید گفت که جراحی بینی گوشتی چالش برانگیز تر از بینی استخوانی است و برای انجام این کار به یک جراح بسیار باتجربه احتیاج دارد. بینی گوشتی، برخلاف نامی که دارد، مقدار زیادی گوشت یا عضله در خود ندارد. اما پوستی ضخیم و چرب با منافذ زیاد داشته و از دیگر ویژگی های آن می توان به سوراخ و نوک بینی پهن، تیغه های بینی ضخیم، قسمت تحتانی بینی وسیع ، غضروف ضعیف ترو بلندی تیغه بینی از نیمرخ اشاره کرد.

انجام جراحی بینی توسط جراح بینی حاذق چه مزیت هایی دارد؟

شما نیز اگر نتوانید به راحتی از طریق بینی تنفس کنید و از شکل ظاهری بینی خود رضایت نداشته باشید ، قطعا اعتماد بنفس خود را نیز در این زمینه از دست خواهید داد. البته شایان به ذکر بوده که مشکلات تنفسی ، به خودی خود به وجود آورنده مشکلات بیشتر نیز خواهد بود که می تواند در هر زمینه سلامت افراد را به خطر بی اندازد. در نتیجه از مزایای بهترین جراح بینی لاهیجان در این مواقع می توان به افزایش اعتماد به نفس و رفع مشکلات موجود در تنفس و ظاهر بینی افراد نیز اشاره کرد. در واقع یک جراح بینی خوب و با تجربه با داشتن اطلاعات کافی از این پروسه جراحی و آناتومی چهره افراد می تواند در کنار بهبود مشکلات تنفسی افراد با اعمال تغییرات لازم فرم بینی آن ها بسیار زیبا تر کند. البته اولویت جراح تنفس آسان بوده و سپس به ایرادات ظاهری رسیدگی خواهد کرد.

نکته : زیباجویان تنها با مراجعه به یک جراح حاذق و تجربه بالای رینوپلاستی می توانند به نتیجه ای مطلوب برسند در غیر این صورت نارضایتی و نیاز بیماران به انجام جراحی بینی ترمیمی افزایش می یابد که بسیار پیچیده و سخت خواهد بود.

 

بهترین جراح بینی لاهیجان بهترین جراح بینی لاهیجان بهترین جراح بینی لاهیجان

 

در حین عمل بینی چه اتفاقی می افتد؟

بهترین جراح بینی لاهیجان در این رابطه این چنین بیان می کنند، ابتدا بیمار تحت بیهوشی قرار گرفته، سپس پزشک با استفاده از روش مورد استفاده خود که می تواند باز یا بسته باشد تغییرات لازم را بر روی بینی ایجاد نموده و آن را فرم می دهد. همانطور که گفتیم نتایج جراحی بینی استخوانی به دلیل پیچیدگی کمتر بهتر از بینی گوشتی است. پوست نازک تر و غضروف قوی تر بینی موجب می شود تا جراحی، نتایج بهتری داشته باشد.

نتیجه جراحی بینی از منظر بهترین دکتر بینی لاهیجان

  • بینی طبیعی : این نوع بینی ظاهری کاملاً نرمال و طبیعی داشته و تغییرات افراطی در آن دیده نمی شود.
  • بینی فانتزی : این فرم از بینی سربالا بوده، قوس زیادی دارد و اندازه آن بسیار کوچک است. لازم به ذکر است که دکتر ربانه رجبی نژاد ، جراح بینی لاهیجام به دلیل غیرطبیعی بودن ظاهر این فرم بینی از انجام جراحی فانتزی برای بیماران خود خودداری می نمایند.

 اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی لاهیجان

فرقی نمی کند در کدام قسمت از کشورمان ایرن زندگی می کنید یعنی در شهر آرام بخش و زیبای لاهیجان زندگی می کنید یا در جنوب کشور و یا حتی در مرکز آن هستید ، در واقع تصمیم داوطلب در انتخاب یک جراح بینی خوب ، شامل نتیجه ای مطلوب می شود  که سال ها می بایست از آن لذت برد. روندی موفق در پیگیری یک انتخاب مطلوب موجب می شود که متقاضی خودش را دوست بدارد و تا سال های بعد از انجام جراحی زیبایی بینی ، احساس بالای اعتماد به نفس را با خود به همراه داشته باشد. از طرف دیگر ، سپردن این پروسیجر حساس اگر تحت نظر پزشکی بی تجربه باشد احتمال به وجود آمدن نتایج ضعیف از این جراحی را افزایش داده و با اعمال عمل مجدد منجر به صرف هزینه و نیز زمان اضافی می شود.

بنابراین یکی از با اهمیت ترین اقدامات در تضمین نتیجه مثبت و تاثیرگزار بخش رینوپلاستی ، این است که فرد با صبر و حوصله و تحقیقات لازم جراح بینی خوب را انتخاب کند. از آنجایی که  یکی از چالش برانگیزترین انواع روندهای زیبایی ، جراحی بینی می باشد ، داوطلب باید پزشکی را برگزیند که علی رغم داشتن تخصصی بی نظیر ، تجربه بالایی نیز در انجام رینوپلاستی موفق داشته باشد. از این رو سابقه درخشان در ارائه نتایج مثبت یک جراح متبحر اهمیت بالایی دارد. بهترین جراح بینی در لاهیجان و یا حتی در شهرهای دیگر می بایست با دقت به بیمار خود گوش فرا دهد و گفتگویی تاثیرگذار در جهت متقاضی کردن مراجعه کننده داشته باشد. از آنجایی که این فرایند جراحی اورژانسی و درمانی نمی باشد بنابراین هیچ عذر و بهانه ای در جهت کوتاهی در تحقیق و یافتن جراح بینی خوب قابل توجیه نمی باشد. بنابراین به شما توصیه می کنیم که از ریسک کردن بر چهره خود اجتناب کنید.

درک زیبایی شناسی یکی از مهم ترین ویژگی بهترین جراح بینی لاهیجان

شاید شما نیز با افرادی رو به رو شده باشید که اجزای چهره آن ها به تنهایی از زیبایی خارق العاده و زیبایی برخوردار است ، اما در مجموع چهره جذابی از آن ها مشاهده نمی کنید. مشکل دقیقا در  همینجا است عدم تعادل و درک درست پزشک از زیبایی شناسی. از همین رو یکی از مهم ترین ویژگی های که شما باید در زمان انتخاب جراح بینی به آن توجه کنید و آن را مد نظر قرار دهید درک عمیق از زیبایی شناسی می باشد. بهترین دکتر عمل زیبایی بینی باید قادر باشد تا پارامتر های زیبایی چهره را در صورت هر مراجعه کننده ای بررسی کند و در نهایت نسبت به تغییر آن و به وجود آوردن تعادل در بینی و اجزای صورت اقدام کند. پزشکی که در این رابطه درک درستی داشته باشد با اصرار های بی جا و غیر منطقی زیبا جوی خود دست به کوچک کردن بیش از اندازه بینی نخواهد زد و تا حد امکان سعی در اصلاح تفکر و انتظارات بیمار خود دارد چرا که با توجه به علم این موضوع اشراف کاملی به نتایج حاصل شده از عمل دارد. پس می توان با اطمینان گفت که داشتن درک درستی از علم زیبا شناسی و هنر ویژگی های بهترین جراح بینی لاهیجان می باشد.

خصوصیات جراح بینی

بهترین جراح بینی لاهیجان باید از ویژگی های زیر برخوردار باشد که شامل :

  • اولویت قرار دادن سلامت بیمار
  • آشنا با اصول ریاضی بوده و شناخت بالایی از علم زیبایی داشته باشد.
  • در جلسه مشاوره ، با صبر و حوصله به انتظارات بیمارانش گوش دهد و اقدامات قبل و بعد از رینوپلاستی را به طور کامل بیان نماید.
  • در صورتی که سلیقه بیماران تا حد منطقی باشد ،  به آن اهمیت داده و طبق نظر ایشان جراحی بینی را انجام دهد.
  • توانایی انجام انواع جراحی بینی را داشته باشد و در تمام آن ها نتایج مطلوبی را حاصل نماید.
  • با حفظ سلامت افراد تناسبی میان بینی و سایر اجزای چهره ایجاد کند تا با ایجاد فرمی خاص ، عملکرد بینی را به طور طبیعی دچار اختلال نکند.

اقدامات قبل از جراحی بینی در لاهیجان

  • زیباجویانی که داوطلب رینوپلاستی تحت نظر بهترین جراح بینی لاهیجان هستند باید اطلاعات کافی از مراحل قبل و بعد از عمل داشته باشند تا این فرایند را بدون هیچ گونه استرس و نگرانی انجام دهند.
  • انتخاب بهترین جراح بینی از مراحل اولیه و اساسی جراحی زیبایی بینی است.
  • 3 هفته قبل از رینوپلاستی از استعمال دخانیات و استفاده از الکل جدا خودداری کنید.
  • اگر بیماری خاصی دارید در جلسه مشاوره آن را با پزشک خود در میان بگذارید.
  • شب پیش از جراحی بینی غذایی سبک میل کنید زیرا معده باید حین جراحی خالی باشد و سعی کنید حدود 6 الی 8 ساعت پیش از این پروسیجر ناشتا باشید.
  • شب پیش از عمل استحمام کنید تا روزهای ابتدایی پس از عمل بینی احتیاج به حمام کردن نداشته باشید.
  • یک ساعت پیش از وقت تعیین شده با یک همراه در کلینیک حضور داشته باشید.
  • در روز جراحی بینی ، یک لباس گشاد و یا جلوباز با خود به همراه داشته باشید تا در زمان پوشیدن به بینی تازه جراحی شده برخورد نکند.

هزینه رینوپلاستی توسط بهترین جراح بینی لاهیجان

پس از انتخاب یک جراح بینی حاذق ، از مهم ترین نگرانی های اشخاص این است که قیمت انجام رینوپلاستی توسط بهترین و متبحر ترین پزشک منتخب خود چه میزان می باشد؟ افراد در اغلب موارد فکر می کنند هزینه این پروسه زیبایی و یا درمانی توسط چنین جراحی بسیار بالا می باشد ، به همین دلیل از انتخاب یک دکتر ماهر سر باز می زنند و در پی پزشک های تازه کار می روند که هزینه پایین تری را برای جراحی بینی پرداخت کنند ، اما در نهایت نه تنها با مشکلات متعدد و عموما جبران ناپذیری مواجه می شوند ، بلکه به پرداخت هزینه بیشتری برای جراحی ثانویه دچار می شوند. از این رو باید گفت که پیش از مراجعه به پزشک مورد نظر خود نمی توان از هزینه دقیق آن آگاهی پیدا کنید. زیرا در نهایت این مبلغ  با دستمزد پزشک ، انجام آزمایشات ، هزینه های بیمارستان و غیره نیز بخشی از این هزینه ها را تشکیل می دهد. به بیانی دیگر دستمزد این عمل مطابق با موارد خاصی همانند نوع بینی ، شیوه عمل بینی ، پوست بینی ، میزان ایرادات ، کادر درمان ، هزینه بیمارستان و غیره تعیین می شود.

برای تعیین هزینه نهایی عمل زیبایی بینی بهتر است بیمار توسط پزشکی با کیفیت جراحی بالا معاینه شود زیرا اصلاحات موجود در این عضو نیز بر روی هزینه تاثیر گذار می باشد. در جلسه مشاوره با دکتر مورد نظر و پس از انجام معاینات ، با او در رابطه با میزان تغییراتی که بینی نیاز دارد صحبت می شود. در نهایت بهترین جراح بینی لاهیجان با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای مورد نیاز مبلغ نهایی را به بیمار اعلام می کند. یکی از سوالات برخی از زیباجویان این است که آیا بیمه ، هزینه جراحی بینی را تقبل می کند ، باید بگوییم که عمل بینی به جهت اینکه جز جراحی های زیبایی محسوب می شود ، بیمه هزینه آن را پرداخت نمی کند.

آیا پزشک مورد اعتماد است؟

قطعا افرادی که به پزشک متخصص جراحی زیبایی بینی مراجعه می کنند ، آینده زیبایی چهره خود را به دستان او می سپارند. از همین رو بدیهی است که تصمیم گرفتن در رابطه با این موضوع برایشان کمی مشکل باشد. چرا که هر گونه مشکل در صورت او سریعا دیده می شود از همین رو او جذابیت ، زیبایی و سلامت تنفس خود را به دست بهترین جراح بینی لاهیجان می سپارد. از همین رو باید در بین بیمار و پزشک اعتمادی قوی شکل گیرد. پزشکانی که مسئولیت هیچ نوع خطری را بر عهده نمی گیرند یا در مشاوره قبل از عمل واقعیت ها را بیان نمی کنند به هیچ عنوان در جلب اعتماد موفق نخواهند بود.

بهترین جراح بینی لاهیجان طی مشاوره به چه سوالاتی پاسخ می دهد ؟

همان طور که می دانید داوطلب در طول جلسه مشاوره می تواند سوالات متفاوتی را در خصوص جراحی بینی ، پروسه درمان و غیره ، از جراح منتخب خود بپرسد. برخی از سوالات رایج به شرح زیر می باشند :

  • آیا در حوزه جراحی بینی بورد تخصصی دارید؟
  • آیا داوطلب خوبی می باشم؟
  • چند درصد بیماران ممکن است تحت جراحی ثانویه قرار گیرند ؟
  • زمان دوره ریکاوری چقدر است؟
  • شما مجددا عمل ترمیمی بیمار خود را انجام می دهید؟
  • چه اقداماتی را در تضمین دستیابی به بهترین نتیجه از جراحی بینی ، توصیه می کنید ؟

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر ربانه رجبی نژاد

متخصص جراحی زیبایی بینی

نظرات

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها